So this is the first time i made a first follow forever and i’d like to thank you for following me! It’s such a pleasure to meet you and maybe i should interact more (will i?). I’d like to give my special thanks to these guys bc you’re my everything! :3
arseneswengers footballaddict11 damnitdurm swenbender klosenough weltmeistermesut messi10hatttrick dafuqball hummxlz apricotstone47 bvbye swaggareus bvbkirsche fuckneuer football3rs itswilsherepants pierreuss erikdurmie marckoreus jurgensklopps thatgermankid weltmeister2014 sereusly mysupermanu supermegafoxyawesomehotcriss everyonelovesoscar christmaskramer liebereus slytherin-my-goal-neuer schweinstegers mullereus shailenwdley carlaimberlain iker-neuer durmdraxler garethgotze erikdurmels lew-and-owski9 mesozils bundesligamagnae we-love-and-be-happy durmthegerman hopenshaw pppper hummeus hey-key soft-curls loveable-adorable-durm wieauchimmeroderdoch misfitdurm itrywaytoohardtobefunny foot-ball19 lahmm draxl3rs lewandowski-s lewandowskiss marcoreuzz cimoressen nanoleo durmie durmmels durmmelsass lukaszs-piszczek ikerclausillas kikelsa-echteliebe thomasxabi lu0-munayi-sutin heykyaraa babyyouaremysavinggrace wowbowfuteboll gomezybvb mrsreus09 lareuss unserefarbenschwarzundgelb rowyourboateng idkbasti reuslu reusful mertes4cker theakimelf mrs-reus-1909 and [your username here]
Well i think that’s all. I’m so sorry if i dont put your name but I leave you some space up there for you to put your own username but once again thank you for following me~ I guess i will make my second follow forever soon and have a good day<3
von carlaimberlain gelikt von marckoreus-blog gelikt
bundesligamagnae hat gesagt: Ewwww thank you so much ;)
von w-a-i-o-d gelikt
von nangjui gelikt von permertesacker gelikt
footballaddict11 hat gesagt: Aww thank you so much sweetie :*:*:* I’m happy I’m following you <3 your blog is great and you seem such a wonderful person. Xo
von dortmundings gelikt
von dear-borussin gelikt
von anmartm gelikt
von football-gal gelikt
von arseneswengers gelikt
von michluna-ph gelikt von klosenough1-blog gelikt
von erikdrum gelikt
willian-borges hat diesen Eintrag von tomastuchel gerebloggt
von lightupmylife gelikt
von foreverlahm-blog gelikt
von robaertlewandowski-blog gelikt
loveable-adorable-durm hat diesen Eintrag von ltytaeyong-blog gerebloggt
von loveable-adorable-durm gelikt
martino-rametta hat diesen Eintrag von mertes4cker gerebloggt theakimelf hat gesagt: Thank you so much!♥
